Gdzie postawić stojak na ulotki?

Schludny stojak na ulotki przyda się w każdym miejscu, które choć trochę związane jest z szeroko pojętą branżą usługową. Dzięki ulotkom sprzedawcy i usługodawcy mogą dotrzeć ze swoją ofertą do znacznie szerszego grona odbiorców niż normalnie. Stojak na ulotki pełni więc funkcję prawdziwie marketingową, a jego rola jest niestety bardzo często niedoceniana.

Gdzie przyda się stojak na ulotki?
w sklepie
w biurze podróży
w gabinecie lekarskim
w gabinetach kosmetycznych i fryzjerskich
w dużych supermarketach
w kinie

Stojak na ulotki można wykorzystać na różne sposoby, ale zawsze w dalszym ciągu pełni on funkcję przede wszystkim reklamową. W biurze podróży stojak na ulotki powinien eksponować najbardziej atrakcyjne i najnowsze oferty z których może skorzystać klient. Te oferty mogą być wydane w formie małej ulotki, większej broszury czy też szczegółowego katalogu. Wtedy wielkość stojaka na ulotki należy dopasować do wymagań wymiarowych ulotek i katalogów. W sklepie stojak na ulotki pełni funkcję informującą o aktualnych promocjach na dane produkty. W gabinetach lekarskich, kosmetycznych oraz fryzjerskich stojaki na ulotki eksponują przede wszystkim dane produkty, które opisane są na ulotkach. W dużych supermarketach stojak na ulotki zawiera bony promocyjne i gazetkę z aktualnymi promocjami na poszczególne produkty. W kinie natomiast klient może sięgnąć po ulotkę najnowszego filmu, która jest częścią większej kampanii reklamowej.

Stojak na ulotki powinien być schludny i uporządkowany. Często klienci decydują się na zabranie folderu czy ulotki i zostawiają na stojaku straszny bałagan. Należy dbać o to, by był on jednak poskromiony i przyciągał wzrok ciekawą ekspozycją, a nie brakiem porządku. Stojaki na ulotki sprawdzają się jako stały punkt marketingowy danego miejsca, ale jego lokalizacja też powinna być przemyślana. Najlepiej umieścić je w okolicy wejścia, by klient mógł zainteresować się nim jak nie za pierwszym, to za drugim razem. Ma być on wizytówką miejsca, do którego właśnie wchodzi potencjalny klient.